15 March 2009

The childdish, the teenagers and now she go for her weddings







Assalamualaikum.

Ermm...dah lama gua x post entrykan. Entahla, rasa malas dah bersarang dalam jiwa hati ini. Nak menekan kekunci kekunci ini pun rasa macam nak mengeluarkan sekeping 50 dari wallet gua. Malas macam cilaka. Tapi apapun, ini adalah istimewa untuk kawan gua dari kecil sampai dah besar. Dah selamat jadi isteri orang dah pun. Aduhh...cepat sungguh masa itu bergerak, teringat gua dengan kawan - kawan gua masa dulu. Dulu kecil saja, skang dah besar dan dewasa masing - masing. Sumpah gua tak terasa masa itu semua. Yang gua tau kita kawan selamanya itu saja.

Special for my bestfriends on her weddings.
May god bless u. Happiness by your side.

Izuni Hussin 14 Mac 2009

2 comments:

Miss LaraLady said...

bile kite nk kawen?
huahuahua...=p

Anonymous said...

haha,tu dia! cepat wan!aini dah mintak tu!masuk jgn tak masuk! yeddey!