19 April 2008

2 tiang 1 senyuman tapi kegembiraan

nie post yg ke 2 aku try la skit skit....

tp nie masih dalam ubun otak aku...

1-aku suka blog tp aku malas dan x brapa pandai nak blog
2-aku suka baca sbb aku akan ketawa (tiada ubat seindah ketawa)
3-kalo aku nak blog aku kena kacau emosi aku dulu bermaksud aku kena sedut rokok dan pikir satu benda (benda dirahsiakan)

haha...sebenarnya bukan 1 sampai 3 tue aku nak crita...wakakaka aku saja nak berblog walaupun aku malas nak buang tenaga tekan keyboard neh. aku xbleh nak tdow la brader.....td aku klua tngok wayang jet li campur jackie chan....bleh blah jgak la crita neh..bleh la nak gelak2 hilangkan tensen...(ceh study pun blom lg dah tensen lancau lu wan) hahaha...aku bukan nak crita psl jet li dgn jakie chan neh..yg aku nak crita adalah 2 tiang 1 senyuman tapi kegembiraan.....hahahaaaaaaaaaaa the best word to describe me.....2 tiang 1 senyuman tapi kegembiraan.......

aku suka gelak dan ketawa..x penah ada serious dlm hidup aku itu adalah kegembiraan.....1 senyuman adalah hidup aku skrang...aku senang dgn hidup aku skrang...xda masalah xda nk pening pasal 'dia' xda nak serabut pasal masa gelap silam aku xda xda xda xda dan xdala pendek crita,senang dgn kawan kawan aku dan 2 tiang......haha nak biarkan misteri ka tidak pasal 2 tiang neh......agak agak apa korang rasa pasal 2 tiang neh? korang try la jawab...nanti aku huraikan jawapan dan kesimpulan yang sebaik mungkin...kuangkuangkuang

p/s: jwb ja bukan kena bayaq pun......kalo x mo pun xpa bukan kena bayaq jugak....kahkahkah


hidup ini indah....chow

5 comments:

amscreamo said...

taknak kalah.haha

amer zaman said...

.......dan belum kalah lagi.....

Saya muhammad iqbal said...

hi awk..
salam singgah...
x jwb..
wakaka..
tiang konon..

mapieceofart said...

dua tiang...??

dua pendirian mungkin...
xpun dua harta paling berharga yg ko ader skarang kut... tah...

Ande Sikutawangsa said...

aku tau dua tiang tu apa.

mesti kalau kau senyum baru terselah dua tiang tu kan...


haha..

aku taknak kalah jugak.