19 April 2008

berus colgate ubat gigi zact

'kling klong kling klong'....aishh bising ja alarm handset neh lalu aku lontarkan ke dinding sony ericsson kaler pink (auww jambu gitu)....kedebom!!!!! berderai disitu....keaadan bilik tenang seketika tanpa sebarang ganguan bunyi-bunyian alarm ciptaan engineer sony ericsson. aku cuba pejamkan balik mata ini yang sangat malas. dalam tengah asyik melayan mata tiba tiba aku teringat satu benda yang perlu aku laksanakan menggunakan sony ericsson aku lantas kelam kelibut bak manusia cirit mencari loji buangan aku mencapai objek kaler pink itu. perlahan lahan aku buka 'new text massage' dan dengan gaya kuak lentang berbaring diatas katil aku menaip satu satu perkataan lalu aku send ke subject matter. 'trengg' bunyi report menceriakan lubang telingaku ini. aku trus bangun menghadap ke arah mentari yang betul betul tegak 90' diatas kepala. 'fuhh awal gila aku bangun bisik hati kecil ini' bermonolog sebentar aku disitu. dalam tengah sedap mengambil vitamin dari mentari tiba tiba aku terpandang satu objek berbentuk piring sedang melayang-layang di ruang udara. semakin lama makin menghampiri aku. 'alamak menatang apa plak neh takkan alien kot' sekali lagi aku bermonolog disitu. objek tersebut telah menghampiri aku dan lihat ada seekor makhluk warna hijau diruangan pemandu piring tersebut. tiba tiba perasaan takut itu membuak buak didalam jiwa yang selalunya kental ini. makhluk hijau itu menurunkan cermin tingkap tinted di ruangan memandu itu sambil berdialog kepada aku...

makhluk hijau: 'jangan takut'
aku: 'aiseyman'
makhluk hijau: 'adik manis sapa nama?'
aku: 'err...err...tengku aza raja karma'
makhluk hijau: 'giler gempak nama lu'
aku: 'ala biasala keturunan storm rider'
makhluk hijau: 'ooh kiranya lu nie ada hubungan dengan dewata raya la?'
aku: 'ehh...xde xde dengan dewa19 adala'
makhluk hijau: 'bla...bla...bla...pedang setiawan, penjejak awan...bla...bla'
aku: 'eh ehh...lebih nampak makhluk ni, skit lagi kena'
makhluk hijau: 'gua nak tanya lu satu benda la brader...bleh ker?'
aku: 'ape brader?'
makhluk hijau: 'arr...arr itu alat untuk kasi putih apa?'
aku: 'alat apa natang?'
mahkluk hijau: 'itula....ala benda itula kasi putih gigi'
aku: 'ooo...cakap la ubat gigi'
mahluk hijau: 'haa...itu benda la'
aku: 'lerr...kat planet lu xde ke yang lu susah payah datang sini?'
makhluk hijau: 'dulu ada sekarang dah xde'
aku: 'asal plak?'
makhluk hijau: 'ada sorang budak dari planet lu dah curi dari planet gua'
aku: 'watpa dia curi?'
makhluk hijau: 'dia cakap nak hilangkan...'
aku: 'hilangkan apa?'
makhluk hijau: 'hilangkan parut kat muka.....huahahahhahahahaaaa!!!!!'
aku: 'hah'
makhluk hijau: 'parut tu sebiji cam parut lu...sumpah x tipu'
aku: 'babi punya alien...aku sumpah flight ko karam masa tengah terbang...!!!!'
makhluk hijau: 'ces...lu sumpah gua...bunuh lu...nah rasakan laser gua neh'
aku: 'arghhhhhhhhhhh.............sakitttttttttttttttttttttt....!!!!!!!!!!!!!!!!!'
- tamat -

aku tulis ni benda ni sebenarnya bosan aku tengah tunggu mesej dari subject matter yang aku antar tadi....
weiiii.........................sahabatku, kawanku, rakanku, kekasihku, cintaku, sayangku, babyku, menatangku, pundekku..............................balas la mesej......aku urgent neh....!!!!!


5 comments:

amer zaman said...

haha....

siapa subject matter tu?

yang penting komposisinya kene tepat ya?

Unknown said...

hahaha..

-salam singgah- ;)

Saya muhammad iqbal said...

kahkahkah..
ske ati ko je..

Miss LaraLady said...

wow!
anda ade blog rupenye..!
hurmm!
mari komen!

mapieceofart said...

haha... bagus²... =)

mengisi masa menunggu yg lapang terluang dgn penuh berfaedah...