28 July 2008

setan jahat dah masuk dalam badan

bertemankan props:

1-air tongkat ali (hafiz buat)
2-biskut keju cap julies
3-lagu 'sisa' dendangan Nitrus

gua menaip:

setan betoi...penyakit lama gua dah menjelma balik. x bleh nak tidoq malam. gua dah la ada kelas pukol 8.30 pagi sok. pundek toi. tension abadi terasa didalam jiwa rockers yang bergelora ini. rokok dah berkotak habis gua sedut. mata tetap x mau pejam. air dah bergelen gua telan. ni kalau kat rumah konfem bil air rumah gua dah melambung sama tinggi dengan tiang lampu jalan. nasib baik kolej so air free. tolong. tolong. tolong gua sapa sapa ada cara nak memudahkan gua tidor awal setiap hari supaya mudah untuk gua bangun awal pagi untuk ke kelas?

2 comments:

amscreamo said...

alahai...bukan setan yang masuk...ang tu pun da kawan nga setan...hahaha

Anonymous said...

meh jom lepak2 sembang2 meh
haha:)

tak fikir gue pon ari2 tido lepas subuh