09 July 2008

spring time has come

assalamualaikum...

maaf kerana agak berzaman gua x post new entry.ini semua adalah sebab gua sebok sepanjang cuti semester kali ini.gua sebok sehinggakan x sempat nak minum teh o ais limau di kedai mamak sek17 shah alam mahupun kedai mamak di penang.kesebokan gua itu boleh dikatakan super dasyat sehinggakan gua juga x sempat untuk mengenali diri sendiri.kali nie pun gua gagah juga menaip entry untuk tatapan rakan taufan dan juga insan insan yang suka membuang masa membaca blog blog tulisan insan insan seni seperti gua neh.gua agak x terkeruan juga apabila melihat banyak blog blog rakan rakan gua yang tiada new post sepanjang cuti neh (wahh...korang semua pun super dasyat sebok jugak ka?).hanya beberapa rakan sahaja yang aktif berblog.ini mungkin kerana keluarga mereka terdiri dari golongan yang kaya raya dan menyediakan kemudahan streamyx ataupun broadband untuk mereka terus aktif berblog.bagi insan x berduit seperti gua neh peluang untuk berblog hanya ada apabila ada lebihan wang itupun upah dari mak suruh pergi kedai beli kopi.itupun nasib baik mak gua minum kopi,kalo dia minum air masak ja memang x merasa dapat upah la gua.

alamak ada suara memanggil gua la....potong betoi...
ooo...panggilan dari nenek gua plak suruh pergi kedai...yahooo ada can dapat upah....yahoo...calooo!!!!



ingatan kecil : i remembered when i was young...my moms always called me and ask me "adik p kedai kat mama sat mesin nyiur...nah upah 2 kupang"....hehehee love u moms!!

2 comments:

mapieceofart said...

aku lak kalo kene suh gi kedai jer takde bende lain...

kalo tak sabun basuh baju, mesti minyak masak... aissheh...

Anonymous said...

aku lak,
ibu balek2 mintak tolong gi beli telor ngn mesin kelape je.

huhuhu
rindu ibu!

selamat kembali pakcik