05 October 2008

Penamat Raya?

Aduhh...baru je gua nak fun raya ni dah gua nak kena balik ke Shah Alam balik meneruskan aktiviti rutin gua sebagai pelajar sekolah sepenuh masa. Hou siu lu...tekanan pada perasaan makin menjadi - jadi bila memikirkan aktiviti yang perlu gua sambung selepas pulang dari bercuti ini. Wat de fuk man...Gua benci ini semua, penat la brader nak setelkan kerja - kerja sekolah yang ditinggalkan. Kenapala cuti neh sekejap sangat, tak puas gua nak menghabiskan masa - masa riang gua di kampung tercinta. Huh...panas hati la brader camni!!! Tapi apakan daya, disebabkan tugas dan amanah gua terpaksa juga kembali kesana melaksanakan tugas dan misi gua. Rakan - rakanku sekalian, ayuh bangunlah...kita selesaikan misi kita ini!!! Huahahahahaha!!!

Rayanota :

Bila pulang dari raya?
  1. Dah tak boleh minum sirap limau
  2. Rindu kuih samperit
  3. Tak boleh makan free
  4. Berat badan melebihi muatan
  5. Duit raya bakal habis bayar tol
  6. Bala bencana di kolej akan tiba

4 comments:

amscreamo said...

aku dah mindset mode raya sebulan.

mapieceofart said...

dengan ini diisytiharkan uitm akan ditutup sehingga tahun 2058...
pelajar² dibenarkan cuti sampai mati... apa lagi... meh bcuti uhh... jgn tak cuti...

+ tekanan assignment mnimbun buatku jadi begini.. huhu... +

~0^_^0~

BESIHITAM said...

kesedihan mula terbit di pusat ku ini..
airmata mula meleleh membasahi perutku..
aku rindu pada sawah dan ladang..
aku rinduu pada beluncas dgan pacat..
mok kawe nok balik mok..
nak ciuuu tange mok..huhuhu..
mokkkk....
kawe taknok kawan dgn ayam..
mokkk..

Anonymous said...

2 dia...dah lama gua tunggu saat ni......hahahaha........