29 September 2008

Le Kingdom

Anda cun?

Anda lawa?

Anda cantik?

Anda anggun?

Anda rasa anda adalah insan paling comel sekali di dunia?

Kepada wanita - wanita, gadis - gadis, perempuan - perempuan, awek - awek kat luar sana tu anda x cukup layak untuk digelar cun, lawa, cantik dan semua benda yang sewaktu dengannya selagi anda belum memiliki pakaian Le Kingdom ini. Sumpah gua x tipu korang semua. Baju - baju diorang ni comel - comel belaka. Ala - ala topshop gitu. Kalau gua perempuan gua dah beli pakai dah, nasib baik gua hero lelaki sejati so gua x beli pakai...huahahaha! Kalau korang nak tahu pasal Le Kingdom ni...haa sila lawat blog ini le-kingdom.blogspot.com

6 comments:

Melodi Aku said...

Le Kingdom?

Gila tak penah dgr nama brand tu.

al-maklumlah aku datang dari negeri sembilan.

yang aku tahu hanya BATA dan PENGUIN.

PAGODA juga turut ku ketahui hahahahaha

Anonymous said...

hehe tak mau la!

amscreamo said...

aku kenal den wahab je.

Miss LaraLady said...

saye tetap cumel tanpa pakai Le kingdom itu. Time kaseh!

Anonymous said...

hang minom kopi ka?>
tak puasa!

rockaaza said...

iyolah cik lara...awk tetap comel.....huahahhaa....ekekekek suke! =)