08 September 2008

Pukulan no 3

gila...gua baru habis kerja ja. ada soot commercial untuk kfc hari raya. baikya iklan cerita sedih sorang budak survive nak hidup untuk hari raya. tersentuh hati gua yang kental ni tengok shoot board commercial neh...adoyai. letih shoot ni jgn cerita la cam haram penat dia. kerja non stop sampai x tido la...perghh gila workerholic gua. kalau bab belajar ngan wat esemen x plak gua seholic camni. tahla gua pun kadang - kadang x faham dengan industri sekarang ni...kehkehkeh tapi nak wat camnakan gua nak cari duit lebih buat blanja raya neh jadi terpaksala gua relakan jua tenaga gua ini diperkosa oleh team production tersebut. kerja gua cam besala gua art department punya team la...darah seni la katakan...(ciss gila poyo ayat gua) hahaha. keletihan gua masih terasa disini. habis sakit tulang temulang gua neh. rasa cam gua nak wat pembedahan masukkan besi dalam badan neh...gila beb 3 hari kerja non stop terus lintang pukang hidup gua...wakakaka cuba anda bayangkan 3 hari anda x cukup tido? 3 hari anda x mandi? 3 hari anda berlari kesana dan kemari? 3 hari hidup anda dalam keletihan? cubalah anda bayangkan...3 hari bukan 3 line...gua bukan beb gangster mau join 3 line...huahahahahaha!!!!!!

3 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

tak pelah..pelahan2
tapi kalo sakit makan ubat ye
orang macam kamu sgt diperlukan dalam industri ini
ayuh!
hehehe

lewan oh lewan

GUA said...

"orang macam kamu sgt diperlukan dalam industri ini"

kehkehkeh..terkekeh gua bila membacanya..
lewan dah mula holic holic dah ngan industri pilem.
boleh makan k ef si ali2.hekhek..

bila mau angkat kopok bawang gua?